17 Kasım 2011 Perşembe

muhasebe.

dünyanın en ölümcül sıkıcılığı burda. mor bulutların altında nefes almaya çalışan küçük fareler gibi insanlar. bütün gümbürtüsüyle geliyor. bulutlar titriyor ama oldukları yerdeler şimdilik. eşitlik ilkesi ve anıları. en değerli hazinesini kaybetme ihtimaliyle yüzyüze küçük bi çocuk. karanlıklar içinde yapayalnız. hem de her şeyin yıldönümünde. istediklerini elde etmiş ama kendini yitirmiş. hayatın matematiğini çözememiş ve enkazın altında kalmış. istemediği yerde cirit atıyor şimdi. kaybettiklerini bulmuş bir şekilde. akrep ve yelkovan ne de enteresan. yeryüzünün en acımasız iki kardeşi. dünya döndükçe onlar dönüyor. onlar döndükçe ben sarhoş oluyorum. sarhoş oluyorum çünkü sek içiyorum yılları. acı baya. yakıyor genizimi. bir yudum su bulamadan kendimi kaybediyorum ve yerdeyim. mor bulutları seyredebiliyorum şimdi, çimlerin üstünde. çevrelemiş etrafımı küçük fareler. anlamlandırmaya çalışıyorlar hareketlerimi. ama ben lağımda yaşamıyorum ki onlar gibi. hazinesini kaybetmekten korkan çocuk benim kardeşim. değer vermek ve uğruna savaşmak. çılgınlar gibi bağırmak. doyasıya ağlamak. işte benim erdemlerim. su gibi. saf, temiz..

17.10.2011 13:36 Z-26

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder